Методи та форми роботи
Форми роботи класного керівника
Індивідуальні - що допомагають вчителю здійснювати психолого-педагогічний супровід...(бесіда, розмова, консультація, обмін думками, виконання спільного доручення, індивідуальна допомога у конкретній роботі)
Масові - що спрямовані на формування у дітей громадянськості, національн-ої свідомості, мотивів діяльності(миротворчої, природоохоронної, художньої...) (концерти, вистави,агітбригади,ток-шоу, брейн-ринги) Групові-що спрямовані на формування комунікативних вмінь, збагачення соціального досвіду, розвиток творчих здібностей , створення умов для самореалізації та самоствердження , гармонізації інтересів особистостей і колективу (рада справ, творчі групи, органи самоврядування, мікрогуртки Організаційні - що вдосконалюються і збагачуються за рахунок співпраці школи з культурними, спортивними, медичними, юридичними установами і організаціями |
|
||||||||
|
|