Методи та форми роботи

  Форми роботи класного керівника                    

Індивідуальні - що допомагають вчителю здійснювати психолого-педагогічний супровід...(бесіда, розмова, консультація, обмін думками, виконання спільного доручення, індивідуальна допомога у конкретній роботі) 

Масові - що спрямовані на формування у дітей громадянськості, національн-ої свідомості, мотивів діяльності(миротворчої, природоохоронної, художньої...) (концерти, вистави,агітбригади,ток-шоу, брейн-ринги) Групові-що спрямовані на формування комунікативних вмінь, збагачення соціального досвіду, розвиток творчих здібностей , створення умов для самореалізації та самоствердження , гармонізації інтересів особистостей і колективу (рада справ, творчі групи, органи самоврядування, мікрогуртки 

Організаційні - що вдосконалюються і збагачуються за рахунок співпраці школи з культурними, спортивними, медичними, юридичними установами і організаціями
 
Традиційні: виховні години, години спілкування, колективні творчі справи, конкурси, спектаклі, концерти, агітбригади, походи, туристичні зльоти, спортивні змагання
   
 
 
Нетрадиційні: виконання проектів , ділові ігри, диспути, дискусії, аукціони, ярмарки, робота в малих групах, тренінги , творчі групи, мозкові штурми
 
Нетрадиційні: виконання проектів , ділові ігри, диспути, дискусії, аукціони, ярмарки, робота в малих групах, тренінги , творчі групи, мозкові штурми
Групові-що спрямовані на формування комунікативних вмінь, збагачення соціального досвіду, розвиток творчих здібностей , створення умов для самореалізації та самоствердження , гармонізації інтересів особистостей і колективу (рада справ, творчі групи, органи самоврядування, мікрогуртки